UX a výzkum

UX designeři úzce spolupracují s produkťáky a starají se o to, aby se zákazníci na Heurece jednoduše vyznali, Heureka se jim líbila a hlavně dobře používala. Zaměřují se mimo jiné na prototypování a uživatelské testování.

Toto oddělení se snaží, aby Heureka byla po uživatelské stránce co nejpřívětivější. Vychází ze skutečného porozumění lidem, kteří nakupují na Heurece a zaměřuje se na potřeby a cíle všech uživatelů při používání našeho cenového srovnávače, ať už na telefonu, počítači, tabletu nebo jiném zařízení.

Kdo to vede?

Jaroslav Černý

Head of UX

Na začátku roku 2020 jsme přivítali nového Heurečana, Jardu Černého, který se ujal vedoucí pozice našeho UX oddělení. Pracuje na UX návrzích a především se stará o to, aby byl UX na špičkové úrovni, nejen na Heureka.cz a Heureka.sk, ale postupně i na úrovni regionu celé Heureka Group.

Jarda k nám přišel po téměř 15 letech z firmy LMC, kde se od grafika a webdesignera postupně vypracoval až k vedoucí pozici šéfa UX a Marketingu a nyní je nedílnou součástí rozvoje Heureky.

Nejvíce volného času tráví se svou rodinou. Má 3 děti, se kterými často vyráží na chalupu. Tam se také vždy odreaguje ručními pracemi, které jsou pro něho perfektní změnou od sedavého zaměstnání. Jarda také moc rád cestuje, i když teď s dětmi už jsou to převážně „všední“ výlety. Dříve se ženou podnikal cesty třeba na 2 měsíce do Jižní Ameriky nebo do Indie.

Chceš pracovat v tomto oddělení?

Zrovna tu žádnou otevřenou pozici nemáme, ale zkus mi napsat na [email protected] a po něčem se podíváme.

Všechny volné pozice