Týmem specialistů z Performance marketingu má za úkol maximalizovat efektivitu našich kampaní a vhodné způsoby propagace.
Hlavním cílem samotného performance marketingu je maximalizovat efektivitu marketingových operací Heureky, navrhovat marketingovou strategii a nejvhodnější online propagaci. Naši kolegové z tohoto oddělení spravují PPC kampaně a je pro ně klíčová měřitelnost, efektivnost a maximální konverzní poměr.
Oddělení výkonnostního marketingu vede Martin od července 2018. Se svým týmem specialistů má za úkol zajistit rozvoj celkové strategie Heureky a také větší zaměření na automatizaci kampaní.
Do Heureky se Martin přesunul z Mallu, kde měl na starosti zahraniční trhy a bohaté zkušenosti s onlinem nasbíral také v agentuře Inborn, kde řešil PPC kampaně pro velké klienty jako např. DATART, Moneta Money Bank, Dtest, Warner Bros, Karlovarské minerálky, Mixit a další. V Mallu začínal jako Performance Manager pro projekty Prodeti, Kolonial, BigBrands.
Ve volném čase rád hraje tenis, jezdí na longboardu, miluje hlasitou hudbu, inteligentní humor a nejlepší kombinací je pro něho párek v rohlíku s vychlazeným pivem.
Zrovna tu žádnou otevřenou pozici nemáme, ale zkus mi napsat na [email protected] a po něčem se podíváme.
Všechny volné pozice