Performance marketing

Týmem specialistů z Performance marketingu má za úkol maximalizovat efektivitu našich kampaní a vhodné způsoby propagace.

Hlavním cílem samotného performance marketingu je maximalizovat efektivitu marketingových operací Heureky, navrhovat marketingovou strategii a nejvhodnější online propagaci. Naši kolegové z tohoto oddělení spravují PPC kampaně a je pro ně klíčová měřitelnost, efektivnost a maximální konverzní poměr.

Kdo to vede?

Martin Zítek

Head of Performance Marketing

Oddělení výkonnostního marketingu vede Martin od července 2018. Se svým týmem specialistů má za úkol zajistit rozvoj celkové strategie Heureky a také větší zaměření na automatizaci kampaní.

Do Heureky se Martin přesunul z Mallu, kde měl na starosti zahraniční trhy a bohaté zkušenosti s onlinem nasbíral také v agentuře Inborn, kde řešil PPC kampaně pro velké klienty jako např. DATART, Moneta Money Bank, Dtest, Warner Bros, Karlovarské minerálky, Mixit a další. V Mallu začínal jako Performance Manager pro projekty Prodeti, Kolonial, BigBrands.

Ve volném čase rád hraje tenis, jezdí na longboardu, miluje hlasitou hudbu, inteligentní humor a nejlepší kombinací je pro něho párek v rohlíku s vychlazeným pivem.

Chceš pracovat v tomto oddělení?

Zrovna tu žádnou otevřenou pozici nemáme, ale zkus mi napsat na [email protected] a po něčem se podíváme.

Všechny volné pozice