Nejzákladnější oddělení pro všechny naše e‑shopy a zákazníky. Místo, kde Heurečani pomáhají e‑shopům s první registrací, s nastavením, řeší s nimi Ověřeno zákazníky i případné komplikace. V call centru zase pomáháme zákazníkům s objednávkami, s vyhledáním produktů nebo s reklamacemi.
Nejzákladnější oddělení pro všechny naše e‑shopy a zákazníky. Místo, kde se Heurečani potkávají s e‑shopy. Pomáhají s první registrací, nastavením všech služeb, řeší s nimi XML feed, Ověřeno zákazníky, bidding, měření konverzí, Heureka Košík a případné komplikace. Všechny tyto věci najdete v naší nápovědě pro e‑shopy.
V call centru se zase potkáváme s našimi koncovými zákazníky, kteří nakupují přes Košík na Heurece. Pomáháme jim s objednávkami, vyhledáním produktů nebo s reklamacemi.
Jakub má více, jak 5 leté zkušenosti s vedením zákaznického péče. Prioritou pro něj je vždy spokojený zákazník. V rámci zákaznické péče vždy hledá způsoby, jak být ke každému zákazníkovi co nejblíže a jak správně vyslyšet zákaznické potřeby. Ve volném čase rád jezdí na kole, plave, vyběhne si Ještěd, vaří pivo a tráví čas s manželkou.
Zrovna tu žádnou otevřenou pozici nemáme, ale zkus napsat na [email protected] a po něčem se podíváme.
Všechny volné pozice