Obsah

Všechno, co se týká produktů, se uvaří právě v contentu – obrázky jednotlivých nabídek, specifikace produktů, kontrola produktových recenzí nebo kontrola správnosti nabídek.

Nejpočetnějším oddělením Heureky je content. Kromě 40 stálých contenťáků do něj patří i desítky externistů. Všechno, co se týká produktů, se uvaří právě v contentu – obrázky jednotlivých nabídek, specifikace produktů, kontrola produktových recenzí nebo kontrola správnosti nabídek, to všechno mají na starosti contenťáci.

Jejich cílem je umožnit zákazníkovi, aby našel správné produkty ve správných kategoriích tak, aby si podle parametrů, obrázků a dalších informací mohl jednoduše a rychle vybrat, co potřebuje.

Kdo to vede?

Alexandra Čermáková

Ředitelka obsahu na Heurece
(Content Director)

Alex pracuje pro Heureku od jejího začátku, v kancelářích ji potkáváme nejdéle ze všech Heurečanů. Stála u zrodu Contentového oddělení a produktový katalog je její další dítko.

Dříve sbírala nejen jazykové zkušenosti v irském Corku a poté pracovala jako manažer projektu pro Evropský sociální fond.

Miluje anglický humor, skandinávskou kinematografii, absurdní dramata a Janis Joplin. Jejími velkými koníčky jsou nové technologie, cestování, vaření a rodina.

Chceš pracovat v tomto oddělení?

Zrovna tu žádnou otevřenou pozici nemáme, ale zkus mi napsat na [email protected] a po něčem se podíváme.

Všechny volné pozice