První březen letos přinesl už posedmé výsledky soutěže o nejpopulárnější, nejoblíbenější a nejprodávanější produkt na internetu – ocenění ProduktRoku 2016. Nejoblíbenějším mobilem na internetu se stal Xiaomi Redmi 8, který vystřídal loňský model…
Opět téměř 4,5 miliónu recenzí udělili zákazníci v loňském roce e-shopům, ve kterých nakoupili. Z nich se každoročně vyhodnocuje nejkvalitnější e-shop na českém trhu v soutěži ShopRoku 2016, která právě probíhá. Loňský vítěz kategorie Cena…
Ani po vánočním shonu a nákupním šílenství si obchodníci příliš neodpočinou. Prakticky vzápětí totiž startuje druhá prodejně nejsilnější sezóna v roce – povánoční výprodeje a lednové slevy, během kterých Češi nakupují zhruba o třetinu více než v…
Nejčastěji se objednávalo dětské zboží a vybavení pro dům a zahradu
16. listopadu 2016 – Pátý ročník akce Den dopravy zdarma, organizované nákupním portálem Heureka.cz, je u konce. I letos čísla překonala předchozí ročníky. „Zájem ze strany e…
Menší počet e-shopů, ale opět větší útrata, meziročně až o 15 miliard korun. Takový je aktuální odhad nákupního portálu Heureka.cz o obratu české e-commerce za rok 2016. Odhadovaný obrat českých e-shopů pro letošní rok je 96 miliard korun, což je o…
Celkově v prvním pololetí Češi nechali v e-shopech 41 miliard korun. Meziroční nárůst o 18 % tak potvrzuje, že chuť nakupovat online Čechům stále nechybí. Významně rostly v prvním pololetí především segmenty kosmetiky a zdraví, jídla a oblečení.…
4 milióny. Z tolika recenzí a hodnocení udělených v loňském roce vzešel vítěz sedmého ročníku soutěže o nejlepší internetové e-shopy – v soutěži ShopRoku 2015, kterou pořádá nákupní portál Heureka.cz. Vítězství ve svých kategoriích obhájily e-shopy…
Největší překvapení v soutěži ProduktRoku 2015 přinesla jedna z nejoblíbenějších kategorií – mobilní telefony. V ní se totiž na prvním místě usadil nečekaný vítěz – telefon Huawei P8 Lite. Sesadil tak několik let vedoucí značku Samsung. Naopak po…
V průběhu čtvrtého ročníku akce Den dopravy zdarma uskutečnili zákazníci přes 150 000 objednávek, což je o 13 % více než v loňském roce. Do letošního ročníku se zapojilo rekordních 1 546 e-shopů a jejich obrat přesáhl 211 miliónů korun. Akci pořádal…