Nákupy na internetu se blíží k letošnímu maximu. Tradičně nejsilnějšími dny sezóny bývají na internetu první a druhé prosincové pondělí. Uplynulý měsíc rostla česká e‑commerce meziročně o 66 %. „Prim u zákazníků hráli ověření a důvěryhodní…
Nenašli jste v našem Desateru bezpečného nákupu vše, co potřebujete? Připravili jsem pro vás ještě několik nejčastějších otázek extra, díky kterým bude online nákup zase o kousek jednodušší a bezpečnější.
Jak poznám důvěryhodný e‑shop,…
Největší evropská skupina cenových srovnávačů Heureka Group nabízí letos už podruhé investorům atraktivní možnost zhodnocení jejich volných peněžních prostředků. Na přelomu listopadu a prosince navýší svou emisi 5 letých dluhopisů až o 650 milionů…
Iniciativy, které volají pro důraznějšímu zakročení Evropské komise proti tomu, jak Google zneužívá dominantní postavení na trhu, sílí. K otevřenému dopisu evropské komisařce Margaret Vestagerové se připojilo celkem 165 evropských firem a institucí.…
Česká e‑commerce vyrostla v říjnu meziročně o 31 %. Byť se kamenné obchody zavřely až koncem měsíce, měla vládní opatření ve spojení se začátkem vánoční sezóny na růst e‑commerce velký vliv. Nákupní rádce Heureka.cz srovnal meziroční růst top…
Start hlavní nákupní sezóny ve spojení s útlumem „offline“ aktivit opět pocítili především internetoví obchodníci – průběžná říjnová čísla ukazují meziroční nárůst o desítky procent. Podle předběžných odhadů tak vytáhne vánoční sezóna celoroční…
Po delší době se s novou kampaní objeví v televizi nákupní rádce Heureka.cz. V kampani nabízí řešení, jak vyřešit snadno a rychle vánoční dárky za pomoci svého dárkového rádce. Právě tam najdou zákazníci nejoblíbenější kategorie produktů pro muže,…
Praha 15. září 2020 – Heureka Group a.s., provozovatel nákupního rádce Heureka.cz, získala podíl ve společnosti Testuj.to s.r.o., která vyvinula a úspěšně etablovala na českém trhu marketingový nástroj Testuj.to. Testuj.to je jednoduchý software,…
Překvapivě silný meziroční nárůst obratu zaznamenaly e-shopy v prvním pololetí letošního roku. Vlivem opatření souvisejících s koronakrizí, kdy se na čas celý retail přesunul téměř výhradně do onlinu, utratili Češi v e-shopech 74 miliard korun.…